Spørsmål vi hører oftest

Frakt og levering

Hva koster frakten?

Fraktkosten på hver enkelt bestilling er basset på den totale vekten av bestillingen. Gå videre til kassen for å finne ut av hvor mye frakten koster deg.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker varene dine så raskt det lar seg gjøre. Vi har som mål at du skal motta ordren i løpet av 3-7 arbeidsdager.
I forbindelse med høytider og store kampanjer kan leveringstiden bli noe lengre.

Betaling

Hvilke regler gjelder for betaling med kreditt/bankkort?

Hos oss kan du betale med VISA, Master Card og American express. Vi trenger ditt kortnummer, sikkerhetskoden og utløpsdato. All informasjon sendes kryptert med TLS. Informasjonen sendes via en sikker oppkobling så ingen uvedkommende personer kan se din kredittkortinformasjon. Vi samarbeider med en autorisert Payment Service Provider (Stripe). De verifiserer at kortet er gyldig for betaling. Din kreditt/bankkortinformasjon behandles i overensstemmelse med den internasjonale sikkerhetsstandarden PCI DSS som er godkjent av VISA, MasterCard, Diners, American Express og JCB. Vi benytter 3D-secure som er en utvidet sikkerhet når du bruker ditt VISA eller MasterCard (om ditt kort også er aktivert for 3D-secure via din bank, noe som innebærer at du må oppgi en ekstra kode for økt sikkerhet). Handle sikkert hos oss!

Produkthjelp og retur

Hva gjør jeg når det er feil på varen?

Om ikke annet er oppgitt gir vi 2 års garanti på våre produkter. For å gjøre det lettere for deg som forbruker så tar vi på oss ansvaret for at varen er funksjonsdyktig i den garantitiden vi gir. Garantien omfatter material- og fabrikasjonsfeil som oppstår i garantiperioden. Kassekvittering, ekspedisjonsnota eller annet gyldig kjøpebevis bør fremvises/medfølge ved reklamasjon. Vår garanti påvirker ikke de rettigheter du har som følge av forbrukerkjøpsloven. Du har som forbruker alltid rett til å reklamere en feil til oss uansett om den er skjult eller synlig. Din lovmessige rett til å reklamere gjelder i to til fem år fra kjøpetidspunktet avhengig av varetype. For mer informasjon følg denne linken: Kontakt oss

Kan jeg endre eller kansellere ordren?

For å kunne tilby rask levering blir ordren plukket umiddelbart etter at den er mottatt av oss. Det er derfor ikke mulig å foreta endringer i bestillingen eller kansellere den etter at kjøpet er sluttført. Skulle du angre, tilbyr vi 30-dagers angrerett der varene lett kan returneres via butikk eller post.

Jeg fikk levert feil vare, det mangler noe i forsendelsen eller leveransen har transportskader. Hva gjør jeg?

Om vi skulle levere feil antall eller feil vare så er vi takknemlige for at du kontakter oss så fort som mulig så vi kan rette opp feilen. Du kan gjøre dette her: Kontakt oss HUSK: Oppgi ordrenummeret i kontaktskjemaet.

Hvordan foretas en tilbakebetaling og hvor lang tid tar det før jeg får pengene?

Tilbakebetaling til deg som sender returen til oss Tilbakebetalingen gjøres til din bankkonto. Har du betalt med kredittkort/bankkort tilbakebetales returen til dette kortet. Tilbakebetalingen skjer så fort vi har mottatt og godkjent returen, dog senest innen 30 arbeidsdager. Når det gjelder retur av visse artikler der eksempelvis forseglingen er brutt forbeholder vi oss retten til å kontrollere disse før utbetaling skjer.

Hva gjør jeg når jeg har glemt passordet mitt?

Bruk siden for ”Glemt passord” så sender vi både brukernavn og passord i en e-post.

Ordre og produkter

Hvorfor selger vi bare varer laget i Japan?

Gjennom denne siden ønsker vi å promotere produkter laget i Japan. Våre produkter er av meget høy kvalitet, er brukervennlige og varer lenge.

Hvordan vet jeg at ordren har gått gjennom?

Du får tilsendt en ordrebekreftelse på e-postadressen som du oppga ved bestilling.

Hvordan kan jeg se bestillingsstatus?

Logg inn og gå til fanen ”Mine sider”. Under fanen ”Mine innkjøp” kan du se din ordrestatus.

Annet

Kjøpsvilkår: Kontakt oss